Monday, October 19, 2009

basah kasut kuu

HUJANNNNNN
walau pun hari ni x seteruk hari tue... tp kasut ku basahhh... dalam kereta.. hujan tu nampak macam ranyai2 ja... tapi bila keluar... ohh nooo.... basah laa aku nii... tapi time tu aku pakai jeket.. jd nda ketara laa basah nya... bagian atas..... kasut.. hehehe.. basah ehh... len kali pakai selipar kuu datang skulah... ikut ajaran shafiq... siapa yang datang masa ujan confirm basah.. at least kasut...

hari ni start exam akhir tahun... rasa macam bukan exam jaa.... hari ni subject SDK, EST 2 and BM 2... tapi yang paling aku sakit kepala BM... adakah patut bahagian B ku...200 pp pun nda sampai... urg len labih... sampai 3 4 paper... aku sebuting ja... eh sehalai... mati ku kana krajakan cekgi[panggilan baru tuk cigu] skinhead nii... EST buleh laa... buleh blah... brangkali saja la kan... section A stangah nganya markah kuu... section B suku... aku rasa laa... SDK... jgn di tanya... bukan nya aku baca buku.... Bila lagi aku stadi nii?


tadi bapa ku kata maw bawa pigi sungai... kebandar tia ya.... kureng...
-tweet 68

bah sudah tah... sdg kana ceramah ni... wlaupun bkn dpn mata... guna YM.... malas ku ehhh


No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter