Friday, February 26, 2010

buyuk

seperti mna yg kita tawu.. hari ni mrupakan sambutan maulidurrasul peringkat wpl.. jadi.. aku memang ska sebok2 berarak.. best!! oh yeah!.. walaupun x da geng sekaki.. tp maseh ada geng sesurau & sekampong.. muahaha..

tp.. oleh sbb sbb yg x dpt dihalang... me and my family, lambat cikit sampai ke dataran.. kami pun tertinggal... husk husk... jadi kmi pun tunggu la di chiwen atau yg seumpama nya... jadi perhatian la kami masa tue.. sbb kami-aku,sis&mommy- saja yg tunggu sana.. then malas duduk2 sna.. so kmi pun jalan menentang arus deras... dekat2 lembaga letrik juwa la.. baru kmi jumpa kontinjen kg batu arang.. oohh yeah!!

banyak yg buyuk.. ambil shortkat blakng skola... betimbun ni bila kami lintas di tempat asal kami menunggu... aaa aaa buyuk laa tuu!!

aku nampak -

  1. Mia
  2. Ustazah & the geng
  3. Suhaila
  4. Boboy
  5. Hardie
aku ska la bunyi gendang gendang tadi tuu... dung dung dek dek dung dung dek... mawu lagii!! td dpt angpow dri k.kg.. pergh.. aku suka sngat la berarak cemani ni... pesta tanglong ada nda da ahh.. kalu ada... best nyaa..

Salam Maulidurrasul!

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter