Wednesday, April 28, 2010

bump and bruise

Ke.Jatuh.An (26th April 10)
Laillahailallah... my gosh... i can't believe that aku jatuh... T.A.N.G.A.... melabik + beguling-guling lagi.. nasib baik 'penonton' x ramai... sakit geng... masa jatuh tuu rasa macam tiada daya lagi tuk menahan dari jatuh... so, aku pun biarkan diri aku jatuh... husk2x.. aku(still on the floor) and my penonton just tegamam laa... i knew that i would fall that day.. i was just thought about it.. and then kedebuk-buk-buk-buk.... ohh~~...

i don't really peduli of getting ashamed of myself, but my baju gets very kotor thats why i'm half mad... terpaksa la aku cuci my dirty baju in the toilet... sampai bekeringat lagi... and of course theres bump and bruise on my butt and right hand.. don't know why, but maybe because i tried to stop the falling with my right hand.. maybe laa.. or ... donno laa...

and here i go again... menambahkan lagi bump and bruise yang sedia ada... my daddy plan to go to waterpark.. he mau merambat.. so apa lagi.. won't let go the kesempatan to go to the skatepark, want to play my rollerblade... and there they are... 3 sister ditinggalkan alone in the skate park... naseb baik theres no pro-skater that time.. i shy laa mau maen depan diurang.. and of course no jatuh=not skater... takut jatuh=baik x payah.. so, paham-paham saja laa.. memang berkali-kali aku jatuh... huhu.. bertimbun laa lagi bump and bruise aku...

and ya! not only me who Ke.Jatuh.An this week... my sister jatuh in the longkang too(at school)... other people i don't know pun jatuh-jatuh... mungkin aura aku yang mau see Ke.Jatuh.An this week.. coz aku terjatuh dulu... soo... BEWARE! Jatuh Week is here...

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter