Thursday, April 15, 2010

ikan masin

setiap minggu pasti aku tidak lari dari menjadi 'ikan masin'... kalau bukan kerana berkawad, memancing la jawabnya.. badan aku pun dah berbelang-belang... tanning on paradise island laa kata kan... sekali sekala jadi orang puteh.

Bagi yang tidak mengetahui, hari ni sebenarnya hari Kor Kadet Polis. SMKLabuan jadi tuan rumah untuk tahun ni. Ramai juga la ahli kadet yang datang. Kami jadi pasukan kawalan kehormatan. Tapi! ntah mengapa, hari ni, panas sangat!! kaki macam sedang berdiri di atas bara.. belum lagi acara start sudah ada yang tecungang-cungap... memang panas laa.. lagi panas dari Hari Polis hari tu..

Aku tetap maintain~ aku bangga ni.. tapi kalau tidak kerana nama sekolah dan nama pasukan, mesti aku dah terlompat-lompat sebab kaki aku dah tak tahan dengan bara konkrit tu.. terasa lama masa berlalu.... sambil aku menunggu.. aku buka telingga, dengar utusan yang dibaca.. best jugak... sebab semua isi-isi yang aku dah dengar, melibatkan remaja. maklumlah hari kadet..

oh iyaa, aku lupa nak bagi tahu.. Shy-laa jadi mc!! suka-suki nya dia minum air masa kami tergoreng.. aing sajuk lagi tuu..

klay sampi kan lah salam sini saja entri tuk hari ini
asalamualaikum

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter