Sunday, April 18, 2010

lagi-lagi angka 2

Lagi sekali telinga aku mendengar angka '2'. Aku memang mengharapkan kejuaraan. Tapi aku juga was-was tentang itu. Sebab, aku sendiri kepayahan berkawad dengan baju tu. (Tapi bangga juga la, walaupun bukan atlet sekolah, dapat juga ana pakai.)

Tapi la kan, naseb baik commander SMTeknik terawal banyak sikit bila tabik hormat. then perkataan Yes! keluar dari mulut haikal dan YES!YES!YES! dalam hati aku. Sebab kawad diurang andang smart terror habis la! mesti banyak markah ditolak sebab kesilapan kecil tu.

Aku dapat tahu, SMKLabuan tidak mendapat nombor tahun lepas untuk perbarisan. Well, bertuah laa kami tahun nii.. hehe.. happy happy... Bagus untuk semua... kita sudah buktikan, kita boleh!.. huhu.. Tidak sia-sia jugalah aku berjemur, berpanas, sampai muka aku jadi hitam macam arang.(walaupun aku hanya attend practice 2 hari-rehearsal&last latihan).

Tapi betul! Kenalan aku yang sudah lama x jumpa(walaupun hanya semingu), first word yang keluar dari mulut meraka is "hitam jua ko" .... -.-

tu ja yang aku ingin kongsi hari ni...
good day!

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter