Thursday, April 22, 2010

minggu gaduh

Akhirnya!! gaduh juga aku dengan seseorang.. huhu...
aku sebenarnya jealous dengan budak-budak lain, coz semua gaduh-gaduh... minggu gaduh la katakan.. satu skolah pun gaduh.. habis satu... ada lagi yang sambung gaduh.. macam influenza la pula..
pandangan aku la kan.. minggu ni lah yang paling teruk dalam bulan ni... macam setiap hari gaduh.. ada-ada saja alasan tuk gaduh.. pelik-pelik lagi tu.. x masuk akal langsung... mungin iya, ada virus infecting warga skolah.. environment x baik... so mood pun x baik... konklusinya - gaduh.. x boleh kawal perasaan la katakan.. Jadi Mr. Hyde sekjap..
bagi aku juga, gaduh tu okey, tapi jangan ada yang sampai hilang nyawa kay?!! kalau nak gaduh pun, gaduh la one on one... jangan bawa geng buat dosa ramai-ramai.. berduan cukup... huhu..
Hidup aku juga pelik, aku x brapa ter'gaduh dgn yang sentiasa aku gaduh, tapi yg x pernah aku bawa gaduh tiba-tiba cari pasal.. aii geng, jgn ko macam staie sana.. aku ni nampak sja x da prasaan, blur, bodoh.. tpi aku di dalam, cursing!

good day~

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter