Wednesday, May 05, 2010

my name in the list

listening to : I'm No Angel by Dido
mood : penat & kepanasan

Like we all know before rabu is the co-curriculum day... so.. aku pakai la full uniform!! aku banga walau baju ku gabah-gabah.. i don't like it at all... tapi macam selalu juga, aku liwat lewat datang sekolah.... macam taik laa aku rasa..

lagi satu yang buat aku rasa macam taik is.. aku akan dipaksa untuk 'melibat' kan diri masa hari kecemerlangan hari sabtu nanti.. satu.. sebab aku ikut kawalan kehormatan.. dua.. nama aku dalam senarai yang bakal dapat 'hadiah'... cemerlang la aku ni konon nya...
this is lunism

aku memang tak mau ikut pun kawalan kehormatan ni.. tapi bila aku dapat tahu, budak-budak top3 dalam kelas pun terlibat.. aku pun mogok sebab aku don't want to pakai uniform sekolah.. skema laa... pakai uniform polis pun skema juga.. tapi perjalanan aku tidak akan tergangu...(pasal kain)

pasal my name in the list pun aku baru saja tahu.. itu pun bila budak form3 suruh cek nama & ic no# betul/tidak. aku memang tidak pernah merasakan diri aku cemerlang... segan la aku nanti...otak karas tu geng.. diurang atu bhua..

dan sebenarnya aku plan untuk skip latihan kawad hari ni.. awal lagi aku sudah plan.. tapi bila sudah sampai masanya.. ntah kenapa kaki aku nda mau balik... lagi pun ada rehearsal hari ni.. mau tarik diri tapi macam sayang la pula kalau aku tarik diri... akhirnya aku mengatakan tidak untuk tarik diri...

hari ni polis study bunga baru.. and mungkin reformasi tuk hari guru batal sebab tak cukup orang.. and tarikh kem polis pringkat skolah decided.. 27,28,29... macam best laa kem ni.. memang best pun.. tapi bila sampai hal berkawad dalam kem.. aku surrender... cemanani ah?

dan cemana lah keadaan aku nanti hari sabtu ah? aku takut ijab...

2 comments:

  1. i think ur mission to be pelajar cemerlang oready achieved..
    b'coz.. u oready 1 of pelajar cemerlang 4G 2009..
    hahahaha...
    i have choir that day.. so, no need 4 me to wear Uniform.. hahaha.. thanks to Audrey...lol

    ReplyDelete

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter