Sunday, May 30, 2010

penantian

aku kembali.. lagi.. aku pilih tajuk itu sebab aku yang menanti.. dan sebab aku tahu bukan ada readers yang kesah pon.. okey la.. aku pun baru balik dari kem kor kadet polis yang memenatkan kepala itu.. (penat pikir-pikir-pikir).. so kali ni aku hanya larat mempersembahkan sebuah lagu yang bertajuk Penantian versi 3...

di kemah ku menyepi hanya limut[1] menemani
beginikah siksanya hidup dalam penantian..
di tabir tirai malam
ada insan kesepian kesorangan[2]

dan setiap detik yang ku laluli
seluruh badan ku kepenatan[3]
tetap setia menantimu[4]
cahaya mu entah di mana

mengapa harus kita dipisahkan
di kala waktu ku cuti sekolah[5]
adakah engkau memang cari pasal[6]
buat aku sakit hati wuoohh!

Kau tak terupdate[7], ku kebosanan
kemana engkau
aku sudah tak tahan lagi wuuooh wooh...


  1. nickname untuk selimut busuk aku
  2. itu aku
  3. aku facilitator
  4. oh laptop and ternet
  5. 3 minggu weih..
  6. ntah la.. fav quote aku mungkin
  7. budak slumber


akan bersambung...~ mungkin la.. kalau aku larat

2 comments:

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter