Sunday, May 09, 2010

tentang How To dalam budak slumber

hari ni aku nak bercerita tentang blog post aku yang di label dengan 'How To'... Entri-entri yang aku label 'How To' lebih kepada entri yang berbentuk tutorial.. walaupun aku ni tidak lah hebat mana pun tapi sharing is caring, right?! aku akan cuba untuk memberikan beberapa tutorial/tips yang aku tahu laa..

dalam blog ni, 'How To' terbahagi kepada dua.. yang pertama, entri yang memang aku publish untuk berkongsi maklumat, dan yang kedua, hanya untuk aku berjenaka.. aha.. kepada readers aku(kalau ada pun) sila jangan mengaplikasikan tutorial jenis ini...

Tajuk bagi entri-entri 'How To' jenis yang pertama selalunya aku mula kan dengan 'How To:' . manakala bagi entri-entri yang tidak berapa serius akan bermula dengan 'How To |' nampak bezanya? ini bagi memudakan readers aku(kalau ada) untuk spot jenis entri tu.. samada aku serius atau pun buat lawak yang tak lawak pun..


thats all
good day!

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter