Friday, May 14, 2010

things i like masa aku ditahan @ hospital

ada bancinya ada sukanya... ini yang aku okey~! bila aku kena tahan.. huhu.. iyalah bukannya selalu kana tahan.. tapi this time naseb baik nda kana charge..

1. Tidur Sepanjang Masa
yahhh.. yahhh.. Ya!.. walaupun parut ku sakit, tapi nda pernah aku tidur tanpa gangguan macam tu... tapi tidur time pagi dan patang laa.. sbb alam hangat.. pagi sajuk gilaa...

2. Escape Exam
tuu laa aku ni.. urang sakit kepala jawab exam paper, aku masih atas katil.... jangan risau, aku terpaksa jua ambil tu exam.. fair right!

3. Tekanan Kurang
kalau di rumah aku slalu teriak-teriak, dan dangar orang beteriakan.. tapi this time.. aku tidurrrr... kalau malam saja laa yang masalah.. bila pesakit panggli nurse...

4. Dapat Ole-Ole
walaupun nda banyak, itu pun dari kluarga terdekt & ustazah.. tapi aku dapat ole-ole... bukan selalu dapat free-free..
5. Dapat Kredit!
ha.. paling aku suka!.. bebulan-bulan nda kana balikan kredit.. akhir nya. bukan nya aku nda da kredit, adaa, tapi expired.. huhu..

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter