Wednesday, June 02, 2010

aku akan kembali.......

sebentar sahaja lagi.....

dan sekarang barulah aku dapat secebis idea untuk post kali ni.. tapi sekarang badan aku dah sakit-sakit.. iya lah, dari bangun tidur duduk depan laptop kakak aku ni ja.. sampai makan pun depan laptop.. adla juga aku tidur sekejap dalam jam 1ptg gitu.. lepas aku bangun dan sampai sekarang memang punggung aku ni melekat habis atas speaker(yg dijadikan tempat duduk) ni...

jap nak letupkan tulang aku sikit....

aaaahhh.. best nya... dengar bunyi.. prak prak... okey la aku tidur dulu.. nanti dalam jam 12 malam gitu aku blogging... psl apa.. how to laa : letak link [reply to comment] kat comment pengkomen.. huh??what?...

okey okey..aku tido dulu... tido punya tido ntah ntah tak bangun bangun... tak pa la.. kalau aku tak bangun pun simpan untuk esok je la kay...

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter