Friday, March 18, 2011

Segmen : Ady Budika cakap aku takde entri?!

Ini gambar yang aku pilih untuk segmen Ady. Kenapa aku pilih gambar NI???
Aku tengok gambar ni macam darah, bukan splattered paint, kata orang puteh. Aku bukannya suka keganasan tapi entahla kenapa aku suka tengok image ni. Aku takut sebenarnya, bila aku tengok gambar macam ni, aku akan terbayang benda pelik-pelik. Terbayang keganasan, bunuh-bunuhan, perang, atau pun aku mati dalam satu bilik penuh dengan darah... [?]. Sampai termimpi-mimpi aku pasal darah ni.. bukan sekali, tapi selalu, Nak snippet?.. hehe

Aku bangun dari tidur, awal pagi pukul 3. Aku turun tingkat bawah rumah aku, tapi gelap semacam, lampu dapur ja on. Then aku cari selimut busuk aku, ntah kat mana. masa cari-cari. Ngeri aku nampak adik aku berlumuran darah. Aku pun panik, cari mak bapak aku, pun ngeri jugak, aku tak nak cerita.. Then, aku masuk 1 bilik, guest room, aku jumpa selimut aku! pastu macam ada bunyi tapak kali, aku intai, ada pembunuh, OMG.. aku pun lari-lari.. scene kejar mengejar sampai jalan raya besar.. sudah! aku takut sangat tak nak cerita.. kekeke 

Konklusi, image macam ni akan mengingatkan aku hidup aku sebenarnya tak lama dalam dunia sementara ni.


No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter