Wednesday, April 27, 2011

sedang senggugut; pikir pikir business

watehey! pasal senggugut pun kau mau blog ka?
Kepada yang tidak senang membaca; side efek sila tanggung sendiri.

Pagi hari ni(sudah tengah hari loo) sangat Cantek! Awan putih berkepul kepul! gebu gebu! kalau buleh aku mau lompat-lompat di atas sana tu... Tapi perut aku pula sakit.. Ingat mau keluar jalan-jalan, turan bandar, cari materials.. huhu

eh, eh,! material apa ni?
heee.. aku ingat mau start business! iyalah.. kan aku menganggur.. bila ada masa buleh ja buat kraf tangang, untuk di lelong! Tapi adaka orang mau beli??

Aku terer (iyola tu) buat kraf kraf ni, ilham sedang mencurah ni... iyalah kan memang dalam darah, keturunan Kreatif. haha.. bapak aku kreatif, mak aku Serba Boleh.. so anak dia mesti la lagi power, kan.

hmm.. kalau la business aku menjadi, kamu ingat aku patut lelong di mana ha? dalam blog ni juga ka? atau dalam blog lain?

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter