Thursday, April 14, 2011

Tonton video youtube yang disekat (not available in your country)

Bengang!! baru semalam aku tengok favorite video aku tu, tiba-tiba hari ni kena block!! arrggghhh!! aku benci laa c ******* bin c ****** nii... tak patut dorang block2.. uwaaaaa!! (cerita tiada kena mengena dengan yang hidup serta yang arwah, kalau ada, jgn marah eh..)

Tapi betul laa, kalau tiba-tiba video favorite kita di block (dan belum di download lagi,) memang panas laa.. tapi jangan risau, ada insan-insan yang baik hati tolong buatkan software special punya!


Aku tau la, sekarang ni ramai yang dah pandai buat tu buat ni... tapi aku nak share kepada yang tak tahu! yang dah tahu tuu senyum saja lah, bukan buang duit pun.

Okay, macam mana youtube tahu yang kita ni duduk dekat Malaysia? Tahu? Tahu? Yes! Betul! dgn IP kita! Jadi, kalau kita boleh tukar IP kita, boleh la enjoy nengok video video yang kena block! nak check ip? [sini]

Kali ni aku guna software Ultrasurf.

Senang ja guna Ultrasurf ni.. aku tak tau laa kalau-kalau ada yang lagi senang, tapi kalau ada share k?
Cuma download, dan launched file .exe , jgn risau ini bukan virus ^^


easy! tapi Ultrasurf akan bukak internet explorer, tapi 'x' ja.. x pa.. sekarang dah boleh bukak video kamu! tapi aku sarankan kamu download terus! sebab software ni buat internet connection aku slow. aku laa.. http://www.ultrareach.com/



No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter