Thursday, May 26, 2011

Mukah Sarawak! here I come!

Sudah sudah laa athime! sikit-sikit ko maw tanya 'Mukah?' 'p g mukah kah i__h?' 'i__h masuk poli?' bla bla bla bla bla bla... malas la mama maw dengar soalan kaw yang sama saja tu.

Jadi, keputusan aku, aku pergi. Tapi itu baru keputusan hati.. surat belum hantar, belum laa keputusna akhir tu..

Masalah sekarang cuma Money & Transportation. Kalau jalan lama & lebih murah, aku boleh lagi. Tapi kalau cepat dan mahal.. ermm, ta mo laa aku.. aku bukannya ada duit.. harap duit parents saja.

Mari Doa moga keputusan aku diberkati Allah SWT.

2 comments:

  1. ala..berfoya2 kat rmh je...kn best...=p

    ReplyDelete
  2. hahaha! itulah plan asal... tp rmh ni bukan aku sorang yg tinggal. hehe

    ReplyDelete

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter