Monday, May 23, 2011

Politeknik Syed Sirajudin, Arau, Perlis

minta maaf kepada sesiapa yang terdatang ke blog aku ni sebab mencari informasi tentang poli ni.. huuhuhuu.. entri ini bukan tentang PTSS yaa.. weeeeeeeeee ^^

nampaknya Ramai rakan aku yang ditawarkan masuk PTSS. Tapi mereka ambilan Disember... Aku... bulan Jun... hmm... Bapa macam ta mo bagi saja aku sambung di sana.. dia cakap Jauh. dia suruh kerja dulu.

Hmm.. Course aku, Diploma Teknologi Maklumat (Rangkaian). Kiranya inilah langkah kanan aku untuk menjadi seorang prgrammer .. atau mungkin salah?.

Dulu aku ada minat untuk jadi .. macam-macam.. tapi cita-cita aku yang purely first yang betul-betul punya, Veterinarian. mungkin aku mudah simpati dengan haiwan.

then, ntah bila, minat aku bertuka kepada bidang ICT ni. Aku sangat teruja bila dapat memahami walau sedikit bahasa komputer ni. tapi betulkah course yang bakal aku ambil?

Lama sebelum itu, aku pernah membina sebuah website yang berasakan HTML, rasa puas bila aku melihat hasil yang Comot tu. huhu.. masa tu memang aku suka laa belajar language yang ni.

Sekarang, bila aku ditawarkan untuk ambil course ni, aku jadi gelisah dengan keputusan esok hari. Sebab sekarang ni aku sangat minat dengan graphic. hurm... Apa yang patut aku buat ha?

hanya satu jawapan, antara tolak atau terima?

6 comments:

  1. kalau ada pilihan tempat blajar lain mcm form 6 ker pergi je.. klu xda pilihan lain dah pilih politeknik. politeknik pun sijil laku.. bab pas abis blajar dpt kerja ker x tu smua depends pada diri sendiri bukan salah tempat kita blajar tu.

    ReplyDelete
  2. Amboi jauhnyee sampai ke perlis ye..^^
    Ndak apa, sa buleh teman kan kau bha..haha.
    Ada dpt tawaran lain ke selain programmer? ta mintak course graphic??

    ReplyDelete
  3. @bintang!(hoho!)
    ada minta graphic! tp dpt itu jga... >.< ..
    tp hari ni check skali lagi, dapat d MUKAH la pulaa... huhu

    ReplyDelete
  4. Aiseyh.. jalan la jauh sket. Jauh prjalanan luas pandangan kau. haha..>.<!

    ReplyDelete
  5. jauh la tuu!! Hahahahaha!!
    maw buat camna... sdh dpt d situ... huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter