Saturday, May 07, 2011

tumblook Preview

ohye! projek .xml sulung aku bakal siap Soon. mau tengok Preview jeng jeng~~


aku masih pikir pikir apa yang patut aku simpan atas box putih berseri di atas tu.. huhu; aku ada terfikir tuk simpan twitter updates, tapi tak menjadi ja nii... first aku ingat nak letak button shoutbox, follow, rss, facebook, twitter dll.. kira itu la main idea.

tapi dalam teemplate ni ada 1 masalah; Follow button yang sudah ada tu tak dapat fedge blogId, memang tak pernah wujud pun method tu. jadi pengguna template perlu edit sendiri laa.. huhu.

lagi satu idea yang tak menjadi, aku kira mau buat blog archieve yang dropdown, yang sebiji macam tumblr dropdown tu.. tapi tak jadi juga. ada sesiapa yang tahu macamana tuk customize widget tu tak? ajarlaa.. tolong.. heee

tumblook pure aku refer dari tumblr, dan digodek dengan template Chocolia.

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter