Thursday, May 19, 2011

widget yang tida serasi sama aku

percaya atau tidak.. Dialah widget.........*drumrolls* ------------ FOLLOWER!!

Bukan aku ta suka. Tapi dengan kelambatan internet aku ni, widget ni la yang selalu buat kacau. tunggu dia loading punya laaa... kadang-kadang ta sanggup aku sebab terlampau mengantuk dan sebagainya...

kamu Bloggers pun satu(yang berkenaan).. SUkaaaaaaaaaaaaaaaa sangat simpan widget ni atas sekali! Kesian Aku tawuu!! tunggu widget ni loading lama-lama untuk baca entri kamu tuu.. Buleh lari aku nii. yup yup pangkah sahaja.... heh!
blog ini tidak wujud ya
kemon laa! please jangan siksa orang yang ta berapa mampu macam aku ni.. susah kami ni. Kami pun maw sama-sama berpesta dalam blog kamu tuu.. huhu.. tulung laa jangan simpan apa-apa widget sebelum widget entri. Apa-apa pun tida akan loading kalau widget Follower stop.

and.. kalau aku(dan orang lain) maw follow pun aku tau la tu macamana. ta payah lah susah-susah simpan atas sekali. Nanti hilang minat pula maw Follow huhu..

OkBai!

2 comments:

  1. ath! kw edit eh yg blog 2? HAHA! nice ahh!

    ReplyDelete
  2. mesti la akuu hehehehe ^^
    (hidungkembang)

    ReplyDelete

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter