Tuesday, February 23, 2016

Domain 3 Tahun Percuma

Aku sebenarnya sakit hati sekarang ni. Dari 13 sampai lah 19 haribulan asyik busy saja. Awal sekali dengan preparation untuk booth di Midvalley. Lepastu pulak tiba-tiba di hantar ke Kedah untuk jalankan kursus e-marketing untuk IKS di Kedah.

Walaupun katanya 15hb tu cuti ganti untuk hari ahad, rasanya masih juga penat dengan perjalanan 6 jam tu dari Selangor ke Kedah.

Tapi kenapa pula aku rasa penat semacam? Aku nak cakap yang aku ni biasa dengan kerja berat nanti macak eksyen la pulak. Tapi itu lah kenyataan. Walau berat mana sekalipun kerja tu, kalau aku rasa kerja tu kerja yang mendatangkan kebaikkan, aku akan rasa puas. Lebih puas dari penat.

Tapi aku sangat penat dengan ganguan emosi, pressure dari housemate sendiri yang susah untuk berkompromi, dan selalu cakap tak serupa bikin. 

Sebelum dan selepas aku balik dari Kedah dia buat aku rasa macam sampah. Mungkin sebab aku orang yang baik dan tak selalu melenting marah seperti dia, mugkin sebab itu dia rasa it's alright to do that to me. Sebab aku senang ketepikan salah orang dengan aku, walaupun orang tu tak pernah nak minta maaf.

Dah.

Exabytes ada buat promosi beli 2 percuma 3! untuk Domain name .com.my dan .my . Aku dah beli satu, akak aku belum tau lagi. nah click banner bawah ni!

No comments:

Post a Comment

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter