Wednesday, February 03, 2016

Segmen Bloglist by Cik Miela



Hai Cik Miela!XD aku nak join segmen ni! walaupun tak dapat topup 10 ringgit pun xpa! Jarang dah aku singgah blog Cik Miela. tapi bukan blog Cik Miela sorang eh. aku kan macam ada 4 musim... musim blogging, musim fotografi, musim ulat buku dan musim tidur.....

Sekarang ni musim blogging...... bulan depan tak tau pulak.

okay! selamat bersegmen semua!
Hadiah:
1 x Toup RM10 + Bloglist 6 bulan
10 x Bloglist 6 bulan

8 comments:

  1. terima kasih sebab join ya :) . Here senarai http://shalmilanadya.blogspot.my/2016/02/senarai-peserta-segmen-bloglist-by-cik.html

    ReplyDelete
  2. hye yana singgah sini dr segmen yg sama
    http://cikpinky2704.blogspot.my/2016/02/segmen-bloglist-by-cik-miela.html
    all the best ^_^

    ReplyDelete
  3. Blogwalking dekat sini :D

    http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/02/segmen-bloglist-by-cik-miela.html

    ReplyDelete
  4. Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete
  5. Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete

You can leave your backlinks: <a href="URL">Title</a>

W3Counter